ΔΕΥΤΕΡΑ
|
ΤΡΙΤΗ
|
ΤΕΤΑΤΡΤΗ
|
ΠΕΜΠΤΗ
|
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
ΣΑΒΒΑΤΟ
|
ΚΥΡΙΑΚΗ
|
1
|
2
|
|||||
3
Σαν σήμερα το 1789 ο Λάμπρος Κατσώνης νικά τον
τουρκικό στόλο έξω από την Τήνο
|
4
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
45
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
Το
συγκεκριμένο ημερολόγιο δίνεται στους μαθητές στο μάθημα της Ιστορίας και
συγκεκριμένα αφορά την περίοδο της Τουρκοκρατίας και της Επανάστασης του 1821.
Θα
μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε κάθε μάθημα και να συμπληρώνεται από τους μαθητές
σταδιακά ή στο τέλος με την ολοκλήρωση της ενότητας.
Διδακτικά
οφέλη
Τα
διδακτικά οφέλη που θα αποκομίσουν οι μαθητές στηρίζονται στο τρίπτυχο
«
Παίζω
– Ερευνώ – Μαθαίνω»
Παίζω:
-
Οι
μαθητές θα διαπιστώσουν ότι το όλο εγχείρημα είναι ένα διασκεδαστικό παιχνίδι.
-
Μπορούν
να «παίξουν» χρωματίζοντας ή γεμίζοντας τα διάφορα κελιά ανάλογα με τη
σπουδαιότητα του κάθε γεγονότος.
Ερευνώ:
-
Οι μαθητές ερευνούν στο διαδίκτυο για να βρουν
και να επιλέξουν τις πληροφορίες που τους είναι χρήσιμες.
-
«Περιδιαβαίνουν» στα διάφορα site και blogs αναζητώντας τις πληροφορίες που
χρειάζονται.
Μαθαίνω:
-
Μαθαίνουν
να ασκούν την κριτική τους ικανότητα στην προσπάθειά τους να διαφοροποιήσουν
και να επιλέξουν στη συνέχεια το χρήσιμο από το μη χρήσιμο και το σημαντικό από
το λιγότερο σημαντικό.
-
Τους βοηθάει να περάσουν από τη γενική και
αόριστη γνώση των γεγονότων στην ουσιαστική και λεπτομερή γνώση αυτών, αφού
τους βοηθάει ν’ αντλήσουν πιο λεπτομερείς πληροφορίες για τα επιμέρους γεγονότα
καθώς και να τα εντάξουν χρονολογικά.
-
Εξασκούνται
στη χρήση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων, αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα αυτών
και μαθαίνουν να τα χρησιμοποιούν στα πλαίσια του μαθήματος για να μαθαίνουν « περισσότερα
– γρηγορότερα και καλύτερα» .
Δραστηριότητα για
μαθητές
Συμπληρώστε τον πίνακα που σας δόθηκε. Τα κελιά του θα χρησιμεύσουν ως χώρος για κάθε
μέρα του μήνα. Σε κάθε κελί θα μπει αντίστοιχα μια εικόνα ή ένα μικρό κείμενο
για ένα γεγονός που συνδέεται με τη συγκεκριμένη μέρα από τη ιστορική περίοδο
που μελετάμε. Το κείμενο ή η εικόνα θα είναι σύνδεσμος προς μια άλλη
σελίδα, εικόνα, χάρτη, αρχείο ήχου ή video κ.λπ.
-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου