ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ
ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
ΑΥΘΕΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
·
Ένα
περιβάλλον προσομοίωσης μπορεί να
πραγματοποιηθεί και με τη βοήθεια διαδραστικών χαρτών, όπως η εφαρμογή
GoogleEarth (με τη λειτουργία 3d κτήρια) ή GoogleMaps (με τη λειτουργία Street
View)
·
Μπορεί
να συνδυαστεί με εφαρμογές εικονικής περιήγησης που έχει δημιουργήσει ένας μεγάλος
αριθμός μουσείων και ιστορικών μνημείων. (ενδεικτικά: Acropolis Virtual Tour, Smitshonian Natural
History Museum, National Gallery - London).
·
Μπορεί
να χρησιμοποιηθεί κάλλιστα στο μάθημα της Ιστορίας.
·
Οφέλη Προσομοίωσης
·
Η ΜΑΘΗΣΗ γίνεται
παιχνίδι.
·
ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ εικόνα και ήχο.
·
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ από τη στείρα απομνημόνευση
πληροφοριών που θα ξεχαστούν γρήγορα.
·
ΞΕΦΕΥΓΕΙ από την επιφανειακή γνώση και έχει τη δυνατότητα να μελετήσει
τις λεπτομέρειες που τον ενδιαφέρουν περισσότερο.
·
ΩΘΕΙ στην αναζήτηση περισσότερων
πληροφοριών για την καλύτερη γνώση αυτών.
·
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ το μαθητή σε επισκέπτη – εξερευνητή.
·
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα
ενδιαφέροντά του μαθητή.
·
ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΕΙ το παρελθόν με το παρόν.
·
ΟΞΥΝΕΙ τη φαντασία του προσπαθώντας να
αναπαραστήσει το παρελθόν μέσα από τις εικόνες του παρόντος.
·
ΕΝΙΣΧΥΕΙ την κριτική του ικανότητα στην προσπάθειά του να ελέγξει τα
νέα δεδομένα με τις πληροφορίες που ήδη κατέχει ή θα αναζητήσει.
·
ΒΟΗΘΑΕΙ στη διαθεματική εξέταση των διαφόρων ιστορικών μνημείων .
(π.χ γεωγραφία, ιστορία, αρχιτεκτονική κλπ.)
·
ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ στη συνεργατική μάθηση και στην καλύτερη κοινωνικοποίηση των
μαθητών μέσα από την ομαδική συνεργασία.
·
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ την αισθητική του ωραίου μέσα από την απεικόνιση σπουδαίων
ιστορικών μνημείων.
·
ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ το μαθητή από το μικρόκοσμό του και
τον μετατρέπει σε πολίτη του κόσμου.
·
ΑΠΟΚΤΑ ο μαθητής μεγαλύτερη
οικειότητα κι ευχέρεια στη χρήση των νέων τεχνολογιών.
·
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ότι το διαδίκτυο δεν προσφέρει μόνο
διασκέδαση αλλά και ένα πλήθος χρήσιμων πληροφοριών.
·
ΠΡΟΚΡΙΝΕΙ τη δημιουργική δραστηριοποίηση με
την κατασκευή ανάλογων παιχνιδιών ή περεταίρω ψηφιακών αναπαραστάσεων που
σχετίζονται με το συγκεκριμένο θέμα.
·
ΒΟΗΘΑΕΙ τους μαθητές απομακρυσμένων
περιοχών ή των ασθενέστερων οικονομικά τάξεων να επισκεφθούν έστω και εικονικά
ιστορικά μνημεία.
ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΗΤΡΟ για
μελλοντική επίσκεψη των τόπων αυτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου