ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ
Δημιουργός:
Παρασκευάς Γιάννης
Τίτλος:
Εικονικό Μουσείο (Power point)
Παρασκευάς Γιάννης
Τίτλος:
Εικονικό Μουσείο (Power point)
Γνωστικό αντικείμενο:
Ιστορία
Τάξη:
Α΄Γυμνασίου
Ιδιαίτερη Ενότητα:
Το συγκεκριμένο εικονικό μουσείο αφορά το μάθημα της Ιστορίας της Α Γυμνασίου . Θα μπορούσε ίσως να ενταχθεί στο Β που αφορά τα «Περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης και διερεύνησης» και πιο συγκεκριμένα στο Β2 στις «προσομοιώσεις»
Δεν περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο
μάθημα, αλλά αφορά πολλές και διαφορετικές ενότητες του συγκεκριμένου
μαθήματος, ανάλογα με την εποχή στην οποία αναφέρεται η κάθε αίθουσα του
μουσείου. Επομένως μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικές διδακτικές ώρες, όταν
και θα διδάσκονται στους μαθητές οι συγκεκριμένες ενότητες του βιβλίου.
Διδακτικοί στόχοι:
Αυτό θα έκανε τους μαθητές ακόμη πιο δημιουργικούς μετατρέποντας ταυτόχρονα το μάθημα σε ένα δημιουργικό και ευχάριστο παιχνίδι.
Παράλληλα θα βοηθούσε τους μαθητές, όχι απλώς να γνωρίσουν τα διάφορα εκθέματα, αλλά να μπορούν και να τα κατατάσσουν στην αντίστοιχη περίοδο που αυτά ανήκουν και όχι απλά να τα θεωρούν «αρχαία».
Επιπλέον
οι μαθητές θα αντιλαμβάνονταν πως η τεχνολογία και ο σύγχρονος ψηφιακός κόσμος
δεν είναι απλά μόνο για διασκέδαση αλλά ότι μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά και
στη μάθησή τους.
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού:
Ο ρόλος του εκπαιδευτικού:
Ο
ρόλος του εκπαιδευτικού θα πρέπει να είναι συμβουλευτικός και ενθαρρυντικός
στην όλη αυτή προσπάθεια των μαθητών ενισχύοντας τη φιλομάθειά τους μέσα από τη
διαδικασία εξερεύνησης των διαφόρων πηγών.
Φύλλα εργασίας:
Να συμπληρώσουν οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες των 4 – 5 ατόμων και τις άλλες αίθουσες του μουσείου επιλέγοντας τα αντίστοιχα εκθέματα , μία κάθε φορά, ανάλογα με τη διδακτική ενότητα που θα διδάσκεται.
https://tinyurl.com/y2bu94mnΦύλλα εργασίας:
Να συμπληρώσουν οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες των 4 – 5 ατόμων και τις άλλες αίθουσες του μουσείου επιλέγοντας τα αντίστοιχα εκθέματα , μία κάθε φορά, ανάλογα με τη διδακτική ενότητα που θα διδάσκεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου